Njihuni me sektorët në të cilët përdoret më shpesh “Chat-GPT”

Teknologji

Njihuni me sektorët në të cilët përdoret më shpesh

Që nga fillimi i Chat-GPT nëntorin e kaluar, përdorimi i inteligjencës artificiale është bërë shumë më i zakonshëm, veçanërisht në vendin e punës. Duke dashur të mësojë më shumë rreth përdorimit të chatbot-it popullor në kompani në të gjithë Mbretërinë e Bashkuar, Indusface anketoi 2000 punëtorë në 25 sektorë të ndryshëm.

Hulumtimet zbulojnë se “Chat-GPT” përdoret më së shumti në reklama. Rreth 39 për qind e punëtorëve të anketuar në atë sektor e përdorin atë në punën e tyre. 11 përqind e tyre përdorin një chatbot me AI më shumë se një herë në javë, por 5 përqind thonë se nuk do ta përdorin kurrë atë.

38 për qind e punonjësve të anketuar në sektorin ligjor pranojnë se përdorin “Chat-GPT” në punë. Indusface thekson se ky informacion nuk është aspak befasues pasi raportet e fundit tregojnë se inteligjenca artificiale po riformëson sektorin ligjor duke përmirësuar efikasitetin e kontratave dhe duke automatizuar pjesë të caktuara të punës.

Merr lajme ekskluzive në Whatsapp

Doni të informoheni të parët për lajme ekskluzive? Bashkohuni me grupin tonë në Whatsapp duke klikuar këtu.

Sektori i artit dhe medias zuri vendin e tretë. Të dhënat tregojnë se 33 për qind e punonjësve të anketuar në atë sektor përdorin chatbot me inteligjencë artificiale për punën e tyre. 13 për qind e tyre pranojnë se e përdorin të paktën një herë në javë.

10 sektorët në gjithë botën ku përdoret më shpesh “Chat-GPT”

Reklamat – 39 për qind
Sektori ligjor – 38 për qind
Media dhe arti – 33 për qind
Teknologjitë e informacionit dhe komunikimit – 30 për qind
Ndërtimi – 30 për qind
Pasuri të paluajtshme – 29 për qind
Prodhim – 29 për qind
Mbështetja e klientit – 29 për qind
Kujdesi shëndetësor – 28 për qind
Qeveria dhe mbrojtja – 28 për qind

Hulumtimi i Indusface tregon se Chat-GPT përdoren më shpesh për të shkruar raporte. përkthimi, hulumtimi dhe dërgimi i e-maileve. Pavarësisht kësaj, tregohet se 55 për qind e punonjësve të anketuar thonë se nuk i besojnë punës me kompanitë që përdorin “Chat-GPT” ose një tjetër chatbot me inteligjencë artificiale.

 

ME TE LEXUARAT