"Apple na ka mashtruar”, përdoruesit e iPhone mund të fitojnë qindra paund nëse...

Teknologji

"Apple na ka mashtruar”, përdoruesit e iPhone mund të

Gjigandi i teknologjisë Apple mund të pësojë një goditje të fortë ekonomike pasditen e sotme, dhe të detyrohet t’i paguajë çdo përdoruesi  të “iPhone” qindra paund.

Sipas "Daily Mail, gjithçka mund të ndodhë nëse një mbikëqyrës i konsumatorit, Justin Gutmann  fiton një betejë gjyqësore kundër kompanisë, e cila akuzohet se ngadalësoi qëllimisht performancën e celularëve të saj iPhone të vjetër, për të promovuar pajisjet e reja.

Aktivisti i konsumatorit ngriti një kërkesë në Gjykatën e Apelit të Konkurrencës duke kërkuar dëmshpërblim prej rreth 768 milionë £ për rreth 25 milionë pronarë në Mbretërinë e Bashkuar të një sërë modelesh më të vjetër iPhone. Ai pretendon se Apple i mashtronte përdoruesit mbi incidentin duke i shtyrë ata të shkarkonin përditësimet e softuerit, për të cilin tha se do të përmirësonte performancën e disa pajisjeve, por në fakt i ngadalësonte ato.

Merr lajme ekskluzive në Viber

Doni të informoheni të parët për lajme ekskluzive? Bashkohuni me grupin tonë në Viber duke klikuar këtu.

Pretendimi lidhet me prezantimin e një mjeti të menaxhimit të energjisë të lëshuar në një përditësim të softuerit për përdoruesit e iPhone në janar 2017, i cili u shfaq për të ngadalësuar modelet më të vjetra të iPhone me bateri të vjetruara - të cilat mund të kenë pasur vështirësi për të ekzekutuar softuerin më të fundit iOS - në mënyrë për të parandaluar mbylljet e papritura të pajisjes.

Ai pretendon se Apple prezantoi këtë mjet për të maskuar faktin se bateritë e iPhone nuk ishin në gjendje të përballonin kërkesat e reja të përpunimit të iOS dhe se në vend që të rikthejë produktet ose të zëvendësojë bateritë, kompania i shtyu përdoruesit të shkarkojnë përditësimet e softuerit.

Në fund të vitit 2017, pasi disa përdorues vunë re probleme të performancës, Apple kërkoi falje për trajtimin e problemit dhe tha se do të zëvendësonte bateritë me një tarifë të reduktuar shumë për një kohë të kufizuar dhe gjithashtu do të prezantonte një veçori për t'i lejuar përdoruesit të çaktivizojnë mjetin e menaxhimit të energjisë. Në atë kohë, kompania tha se nuk kishte bërë kurrë dhe nuk do të bënte kurrë asgjë për të shkurtuar qëllimisht jetën e një produkti dhe shefi ekzekutiv i Apple Tim Cook kërkoi falje publike për incidentin, duke thënë se kompania nuk u përpoq kurrë të mashtronte askënd për mjetin.

Por Gutmann pretendon se Apple nuk arriti të reduktonte mjaftueshëm çmimin e shërbimit të zëvendësimit të baterisë prej 25 £ plus transportin e kthimit dhe se kompania kishte abuzuar me pozicionin e saj dominues në treg.

Pretendimi lidhet me modelet iPhone 6, 6 Plus, 6S, 6S Plus, SE, 7, 7 Plus, 8, 8 Plus dhe iPhone X.

ME TE LEXUARAT