241 të vdekur nga rrëzimi i avionit në Indi, mes viktimave, edhe pasagjeri ngjitur me të mbijetuarin!

Bota

241 të vdekur nga rrëzimi i avionit në Indi, mes viktimave, edhe

Kompania Air India ka konfirmuar se nga 242 personat në bordin e avionit të saj që u rrëzua në Ahmedabad të Indisë, të gjithë vdiqën përveç një personi.

I mbijetuari i vetëm është shtetasi britanik me origjinë indiane qe ishte ulur ne sediljen 11 A.

“Me keqardhje ju njoftojmë se nga 242 persona në bord, 241 janë konfirmuar viktima. I mbijetuari i vetëm po trajtohet në spital”, tha Air India në një deklaratë.

Në avion ishin 230 pasagjerë dhe 12 anëtarë të ekuipazhit.

Pasagjerët përbëheshin nga 169 shtetas indianë, 53 shtetas britanikë, 7 shtetas portugezë dhe 1 shtetas kanadez.

Nga përplasja e avionit me një spital civil u vranë dhe rreth 50 persona të tjerë, mes tyre ishin dhe disa studentë.

Si mbijetoi britaniku

Perplasja ka qene e forte dhe ka shkaktuar nje shperthim te fuqishem ne zone ndersa fakti se nje shtetas britanik pasagjer ne avion ka mbijetuar, ka shkaktuar kuriozitet dhe interesim te madh. 

Ekspertët e aviacionit e konsiderojnë këtë rast një "rrëzim të pamundur për t'u mbijetuar".

“Sa i përket këtij aksidenti, mendoj se është mrekulli që dikush mbijetoi, sepse mendoj se teknikisht kjo përplasje është ndoshta një përplasje e pamundur për t’u mbijetuar”, tha për The Telegraph Prof Edwin Galea, drejtor i Grupit të Inxhinierisë së Sigurisë nga Zjarri (FSEG) në Universitetin e Greenwich.

"Ende nuk dimë mjaftueshëm për këtë, por nëse një aeroplan i mbushur plotësisht me karburant rrëzohet në një zonë të banuar, ndoshta nuk ka gjasa të presim të shohim ndonjë të mbijetuar nga kjo."

241 të vdekur nga rrëzimi i avionit në Indi, mes viktimave, edhe

"Ky është ndoshta një përplasje e pambrojtur a) sepse ndodh në një zonë të ndërtuar dhe b) sepse dëmtimi i trupit të avionit do të kishte qenë shumë i rëndë. Plus, zjarri i madh pas përplasjes do ta bënte të pamundur. Fakti që një person ka mbijetuar, mendoj, është një mrekulli."

Prof Galea publikoi një studim në vitin 2006, i cili zbuloi se në aksidentet ku mund të mbijetohej, njerëzit brenda pesë rreshtave të një rreshti daljeje kishin më shumë gjasa të mbijetonin.

Kushdo që ulej më larg se kaq nga një derë emergjence kishte më shumë gjasa të vdiste sesa të jetonte, nëse do t’u mbijetonte lëndimeve fillestare të përplasjes.

Ai thotë se nuk ka një vend të vetëm në aeroplan ku të ulesh për të siguruar sigurinë maksimale. Shpesh thuhet se pjesa e pasme e një aeroplani është më e sigurt, për shembull, por përfitimet e një vendi apo një tjetri varen aq shumë nga natyra e një përplasjeje, saqë kjo nuk mund të jetë një rregull i përgjithshëm.

“Nëse i besoni asaj që kanë thënë në media, vendi i të mbijetuarit është 11A dhe në 787-8, është pikërisht pranë daljes numër dy”, tha Prof Galea.

"Pra, ai e ka ulur vendin sa më afër që të jetë e mundur me një dalje emergjence. Nuk mund të jesh më afër."

"Është pikërisht në anën e tij dhe ai në fakt është në sediljen A, që është sedilja pranë dritares. Mund të shtrihesh lart dhe ta prekësh derën, je shumë afër saj."

Sedilja e kthyer nga mbrapa e ekuipazhit të kabinës, e vendosur pothuajse drejtpërdrejt përpara z. Ramesh, është në fakt sedilja më e sigurt në një aeroplan, tha eksperti i sigurisë së aviacionit, pasi është më e fortë dhe ka një rrip të plotë për të kufizuar lëvizjet e tepërta.

Këta anëtarë të stafit janë të trajnuar për të evakuuar të gjithë avionin në 90 sekonda si puna e tyre kryesore, me pijet dhe mikpritjen si aftësi shtesë.

“Zakonisht ata e hapin derën. Pra, mënyra se si ai do të ishte evakuuar do të ishte ose që anëtari i ekuipazhit arriti ta hapte derën dhe ndoshta më pas vdiq, ose ndoshta pasagjeri e hapi vetë derën”, tha Prof. Galea.

"Ose nuk doli nga ndonjë derë. Trupi i avionit mund të jetë dëmtuar në atë pikë dhe ai thjesht doli nga një çarje në trup."

Por 787-8 Dreamliner ka tetë dalje, të gjitha të shoqëruara nga të paktën një anëtar i ekuipazhit të kabinës.

Avantazhi tjetër i sediljes 11A është se ajo bie brenda "kutisë së krahut" të fortë të një aeroplani, e cila është zona e tij më e fortë.

“Pjesa fizikisht më e fortë e avionit është pjesa e trupit të avionit ku ndodhen krahët, e quajtur kutia e krahëve. Është vendi ku krahët bashkohen me trupin e avionit. Kjo është pjesa më e fortë e avionit sepse atje ka strukturën më të madhe”, shtoi Prof Galea.

"Dhe besoj se sedilja 11A është pikërisht në pjesën e përparme të asaj pjese shumë të fortë të avionit. Kjo mund të ketë qenë përsëri një faktor."

Prof John McDermid, kryetar i sigurisë në Lloyd's Register në Universitetin e Jorkut, tha gjithashtu se zgjedhja e sediljes mund të kishte qenë jetike pasi është një sedilje mbi krahun që ofron forcë më të madhe strukturore.

“Gjithashtu, të jesh pranë një dere daljeje do të thotë që mund të dalësh shpejt, gjë që rrit shumë mundësinë e mbijetesës kur ka zjarr”, i tha ai The Telegraph.

ME TE LEXUARAT