Ushqime të rrezikshme. Çfarë nuk duhet të hani për mëngjes

Kliko per me shume info

Të gjithë dietologët në mënyrë të vazhdueshme bëjnë thirrje që vakti i mëngjesit të mos anashkalohet, pasi është vakti më i rëndësishëm i ditës, sepse një mëngjes i shëndetshëm zvogëlon rrezikun e sëmundjeve të tilla si kanceri apo diabeti.

Nëse zgjoheni herët ose më vonë, një fillim i mirë është i rëndësishëm, duke krijuar shprehi të reja dhe duke mos nxituar.

Kliko per me shume info

Të gjithë dietologët në mënyrë të vazhdueshme bëjnë thirrje që vakti i mëngjesit të mos anashkalohet, pasi është vakti më i rëndësishëm i ditës sepse një mëngjes i shëndetshëm zvogëlon rrezikun e sëmundjeve të tilla si kanceri apo diabeti.

Por sigurisht, po kaq e rëndësishme është edhe zgjedhja e ushqimeve të duhura për vaktin e mëngjesit. Ekspertët e ushqimit sugjerojnë që këto ushqime të shmangen në mënyrë kategorike nga menyja e mëngjesit, nëse nuk dëshironi të keni probleme të caktuara me shëndetin.

– Sallami: Mishi i përpunuar duhet shmangur sa më shumë të jetë e mundur pasi përbën rrezik për t’u prekur nga kanceri.

– Ëmbëlsirat: Sheqeri është shoqëruesi më “i keq” i mëngjesit, sepse rrit menjëherë nivelin e sheqerit në gjak. Kjo do të thotë që ju do të keni shumë shpejt uri, por edhe rrezikoheni nga obeziteti dhe diabeti.

– Sandviçi: Është mirë që të shmangni sandviçin për mëngjes pasi ka shumë kalori dhe ta zëvendësoni atë me një vezë të rrahur.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.