Pesë ushqimet më të rrezikshme për helmimet

Disa këshilla për ushqimet me të cilat duhet të bëni kujdes që mos pësoni helmime:

Lëngjet e frutave jo të pasterizuara;
Qumështi jo i pasterizuar shpesh përmban baktere, viruse dhe parazitë dhe shkakton shpesh helmime. Ndërkohë, lëngjet e frutave jo të pasterizuara mund të kenë bakterin Escherichia coli, i cili mund ta dëmtojë mjaft shëndetin.

Mishi i pagatuar mirë;
Mishi i pagatuar mirë ose ai që ka ende gjak mirë, është të mos përdoret sipas Bill Marler. Ai duhet konsumuar vetëm pasi të jetë zierë ose pjekur në 70ºC në mënyrë që të shkatërrohen bakteret.

Frutat dhe perimet e palara apo të parapërgatitura;
Mos i blini futat dhe perimet të qëruara apo të prera në copa gati për t’u ngrënë. E mira është t’i konsumoni ato si janë pasi në mënyrën më sipër mund të jenë infektuar.

Vezët e pagatuara;
Vezë duhet të konsumoni, por të ziera mirë ose të skuqura. Veza e pagatuar mund edhe t’ju helmojë.

Frutat e detit;
Frutat e detit shpesh shkaktojnë helmime dhe kjo vjen si pasojë e ngrohjes së oqeaneve dhe mikrobeve të shumta që futen tek to. Mos i konsumoni asnjëherë pa i zier dhe gatuar mirë.

Kliko per me shume info Kliko per me shume info

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

Mjekët përgjigjen: Uji i ftohtë apo i ngrohtë, kush është më i mirë për organizmin

Nëse ju hidheni në ujë të ftohtë, dhe jashtë është shumë nxehtë, ...