Shëroni dhimbjet e shpinës në këtë mënyrë…(Foto)

Kliko per me shume info

UntitledDhimbja e shpinës është një problem i zakonshëm që prek shumë njerëz. Ajo varion nga një dhimbje e lehtë që mund të kalojë shpejt deri tek një gjendje që mund të rrezikojë jetën.
Fizioterapistja Emma Cranfield ka përpiluar një listë me 6 ushtrime që mund të bëni për të forcuar muskujt e shpinës, për të lehtësuar kështu dhimbjet.
“Këto ushtrime bëhen për të shtrirë muskujt e shpinës, dhe njerëzit kanë idenë se kjo lidhet me një qëndrueshmëri të muskujve që vënë në lëvizje shpinën tonë”, sqaron Emma Cranfield, fizioterapiste.
“Problemet me shpinën mund të prekin çdo moshë, prandaj këto ushtrime duhet të kryhen nga të gjitha moshat”.
Ajo thotë se këto ushtrime janë ideale për dhimbjet dhe çdo ndryshim degjenerativ në shpinë.
Emma rekomandon që ushtrimet të kryhen 3 herë në javë nga 20 minuta. Ajo thotë gjithashtu se nëse ndjeni shumë dhimbje gjatë ushtrimeve, duhet të kontrolloheni tek një mjek.
Provoni këto 6 ushtrime të thjeshta për të parandaluar dhimbjet në shpinë:

Kliko per me shume info

 

 

Kliko per me shume info
Kliko per me shume info
SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here