Ushtrimet fizike që në DET janë më efikase

Kliko per me shume info

k-8-780x439Një trup perfekt, është ëndrra e cdo femre. Nëse notimi nuk ju është aktivitet trupor i mjaftueshëm, këto ushtrime janë për bel të hollë dhe vithe të forta, të cilat mund t’i bëni në det.
Jo vetëm për një bel të hollë, por edhe për bark të ‘’skalitur’’.
Si fillim niseni me:
1. Ushtrimet e muskujve të barkut
Shtrijuni në cekëtinë, koka t’ju jetë jashtë ujit, ndërkaq pjesa e trupit nga supet e poshtë të jenë në ujë. Baza ku jeni të shtrirë nuk është e thënë të jetë e rrafshët dhe pozita e trupit nën lakim të lehtë nuk pengon ekzekutimin e ushtrimeve. Duart vendosni afër trupit dhe shtrini drejt këmbët. Pastaj njëkohësisht ngrini drejt këmbët e shtrira dhe trupin derisa duart mbani në pozitën sikur jeni duke provuar t’i prekni gishtat e këmbëve. Përsëriteni 10 herë.
2. Galiç në ujë
Qëndroni vertikalisht në ujë deri te kofshët. Shtrini të dy duart drejt para vetes dhe uluni galiç. Përsëriteni 10 herë.
3. Biçikleta nënujore
Qëndroni në ujë deri tek qafa dhe me këmbë imitoni vozitjen e biçikletës. Bëjeni këtë ushtrim një minutë.
Këto janë tri ushtrimet të cilat do t’ju ndihmojnë të bëni një trup perfekt.

Kliko per me shume info
SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here